sobota, 23 maja 2015

II

Czas zacząć pisać konkretami, więc na początku zaznaczę, że inspiracje do prowadzenia bloga zaczerpnęłam z serialu, więc mówiąc o kimś z mojego otoczenia będę używała Pan/Pani + pierwsza litera imienia ;).

Mam chwilkę czasu, wymuszony odpoczynek choć troszkę w sobotę wytchnienia od nauki. Studiuje germanistykę, ogólnie podoba mi się choć teraz widzę że akurat wybrałam najtrudniejszy profil czyli translatorykę. Problem polega na tym, że na jednych zajęciach robimy jak w szkole tylko bardziej rozszerzony działy o rodzinie, hobby, zdrowiu itp, zaś z drugiej strony mamy zajęcia typowo prawnicze na których mało kto coś rozumie z wyłączeniem osób, które mieszkały zagranicą. Jestem ambitną osobą i chce osiągać jak najlepsze wyniki, ale tam jak coś zdam to już się ciesze, że mam to z głowy i z tym mi źle, uczę się jak tylko mogę, więcej nie dam rady, Paranoja uwielbiam ten język i zajęcia z nim, ale uzyskanie zaliczenia z typowo prawniczych zajęć to graniczy z cudem, obawiam się że po prostu to jest zbyt trudne dla mnie. Choć nie mam z kim o tym pogadać, przytłacza mnie to powoli coraz bardziej i na samą myśl boli mnie brzuch...

6 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar studiować liberystykę i boje sie,że studia moga zniszczyć moje zamiłowanie do języka hiszpańskiego.Życzę ci powodzenia w nauce i sukcesów :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś chciałam studiować japonistykę, ale dobrze że z tego zrezygnowałam. Nie mam talentu do języków, choć bardzo mi się podobał, ale to pewnie przez moją przyjaciółkę:) Teraz z japońskim nie mam nic do czynienia.
    Powodzenia na studiach i w blogowaniu:)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia na studiach! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. wytrwałości na studiach :)
    www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczerpnelas pewnie z pierwszej miłości :)
    Ważne że Tobie podoba się ten język, a jeśli dajesz z siebie wszystko to najważniejsze, więcej wiary w siebie!

    http://anvicta.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)