czwartek, 21 maja 2015

Słowem wstępu

Hej,
Wiele blogów już miałam, wiele zmarnowałam i zawsze obiecywałam sobie, że to ten, na długo niestety rzadko dotrzymywał roku. Myślę, że to spowodowane było tym, że nie mogłam pisać o sprawach, które  dzieją się wokół mnie szczerze, otwarcie bez skrępowania, że któryś z moich przyjaciół obrazi się o jakieś słowa zawarte w tym czy innym poście. Postanowiłam więc spróbować jeszcze raz natomiast o blogu nie mówię nikomu a czytelnicy, czyli także Ty znają mnie jako Estera.
Witam na moim Blogu i zapraszam do lektury ;)

1 komentarz:

  1. Życzę wytrwałości :) dziękujemy za komentarz u nas.

    http://anvicta.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)