wtorek, 30 czerwca 2015

Nutka pozytywnej energii

Hej !
Dziś wreszcie z pozytywnymi wiadomościami, mianowicie zdałam egzamin na którego wyniki jeszcze czekałam. Przynajmniej  jeden z głowy uff... Podniosło mnie to na duchu. Co będzie dalej zobaczymy, nie chce się znów dołować na zapas.
Inna sprawa, że od około dwóch tygodni podoba mi się torebka, nad którą się zastanawiam. Na pewno wiecie o jaką mi chodzi jest zrobiona z gumy, ma różne wakacyjne kolory a raczki ma zrobione z sznura. Bardzo mi się podoba, ale waham się nad kupnem, ponieważ nie jest tania. Kosztuje około 100 zł i nie wiem czy się zdecydować czy nie. Co myślicie ?
Byłam dziś także u fotografa wydrukować parę swoich zdjęć. Przyznam, że moja figura nie jest idealna a wręcz bardzo odbiega od jakiegokolwiek ideału, pomimo tego uwielbiam pozować i robić sobie zdjęcia. Często z całej sesji zdjęć czyli około 300-500 zdjęć wybieram 3, ale i tak uwielbiam to robić. Za obiektywem też lubię stać i sama robić komuś zdjęcia. Dlatego tak się uzupełniamy z moim przyjacielem lub przyjaciółką i zawsze on/ona robi mi a ja jemu/jej. Okej, ale przejdźmy do sedna, więc wywołałam parę moich zdjęć, ponieważ mam na ścianie duży napis HOPE, który jest wykonany z ramek wypełnionych moimi fotografiami, na których pozuje sama lub z przyjaciółmi. Niestety ma już rok a wiele się u mnie pozmieniało. Jest tam zdjęcie z mojej 18-nastki, oraz z paroma osobami z którymi już utrzymuje słaby kontakt, dlatego tez postanowiłam to zmienić. Zostawię zdjęcia z przyjaciółmi, którzy są ze mną blisko a resztę wymienię na swoje nowe "perełki", które zostały mi zrobione przez ostatni rok.
Do następnego !

33 komentarze:

  1. gratuluje zdanego egzaminu ! :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdanego egzaminy!
    Może pokażesz tu te zdjęcia? :)

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    powodzenia ;) !!

    Obserwuje :)
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :)

    http://zakreconablondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym napisem z ramek :) Chyba go ukradnę i też coś takiego zrobię, nie będziesz zła ha ? ?:P Obserwuję i liczę na to samo :D
    AA oczywiście grauluję zdanych egzaminów.
    Pozdrawiam, http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też podobają mi się te torby, jednak nie jestem przekonana co do jej kupna, ponieważ nie wiem przez ile będzie mi się ona podobać :) Jednak widziałam wiele dobrze wykonanych jej 'podróbek'

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję egzaminów!
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe skąd ja to znam? najpierw stres przed egzaminem, a później .... jeszcze większy czekając na wynik :)
    ehhh życie studenta ;)

    już wakację?
    gratuluję zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wakacje ;) niestety skrócone :/

      Usuń
  11. Ciesze się ze zdałaś egzamin c:
    Chyba wiem o jaką torebkę ci chodzi. Ja właśnie kupuje plecak za 100 zł bo mi się spodobał taki jeansowy :3 słuchaj ,,lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż żałować ze się nie zrobiło" ;)
    fajny blog, widzę że to początki, wiec życzę wytrwałości :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post i gratuluje zdanego egzaminu;))
    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje zdanych egzaminów !!!

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję !!! i dodam że fajny wystrój bloga jak i ciekawe posty :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez lubie pozowac i robic zdjecia!:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zaliczenia egzaminu! Wiem co przezywasz bo sama czekam na wyniki ostatniego egzaminu. Niby już mam wakacje, a jednak ciągle nie mam pełnych wyników.... Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎ Alleksandra

    OdpowiedzUsuń
  18. tez zrobie cos na wzor jakiegos napisu :)
    -
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooooo, gratulacje!!!

    Jestes moze chętna na obs za obs? Jezeli tak to zacznij i dac znac w kom u mnie :)
    Buziaki! http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie! :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Te torby mi się nie podobają i moim zdaniem nie są warte swojej ceny. Przeczytałam posta i powiem szczerze, że nie rozumiem jak można obwieszać pokój swoimi własnymi zdjęciami XD

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!
    Może wstawiła byś zdjęcie tego napisu z ramek? Chętnie go zobacze.
    Obserwuje. ♥
    http://asiaa-askaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! :)
    Jak dla mnie 100zł za torebkę to troche drogo, ale jak Ci się bardzo podoba to czemu nie :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! :)
    http://slodkasmietanka3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje zdania i jak podoba Ci się torebka to kupuj ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też zawsze robię setki zdjęć a potem tylko kilka się nadaje :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zdanego egzaminu. Ja też lubię robić zdjęcia. Torebkę kup bo 100zł to jeszcze nie tak dużo. Ten napis ze zdjęciami pewnie będzie wyglądać super.Może dodasz kiedyś jego zdjęcie na bloga? Obserwuję i liczę na rewanż
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)