sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje ? Nie sądzę =(

Cześć !
Długo mnie nie było i przez ten długi czas rozegrało się dużo moich życiowych "dramatów". Ostatni mój post był przed sesją... Do sesji jeszcze jakoś szło, prawie wszystko zdałam w pierwszym terminie miałam 6 dni pozornego wolnego. Wiadomo musiałam się uczyć do czterech egzaminów. Uczyłam się rano, popołudniu, wieczorem jak tylko mogłam nosiłam notatki nawet do babci. Później pierwszy, drugi, trzeci i czwarty egzamin. Pierwszym łączył się z czwartym, ponieważ była forma pisemna i ustna... Niestety nie zdałam ani pisemnej ani ustnej, najgorsze jest to że do pisemnego brakowało mi jedynie 1%. Trzeciego egzaminu też nie zdałam, zresztą w tym przypadku wiedziałam zaraz po, bo w teście były zrobione luki, niestety mój poziom języka to raczej jeszcze nie to :/, czekałam jedynie na potwierdzenie niezaliczenia. Na wyniki drugiego czekam! Bardzo się denerwuje i stresuje. Przykro mi było szczególnie, że bardzo dużo się uczyłam naprawdę nie przesadzam nie uczyłam się jedynie w nocy, ale wypocząć kiedyś też trzeba. Zapisałam się już na inną uczelnie, ponieważ będę próbować zdać nie zaliczone testy, natomiast muszę mieć jakąś alternatywę w razie draki. Myślę tylko sobie co tu zrobić jeśli pozaliczam we wrześniu testy wszystkie z równoczesnym dostaniem się na inną uczelnie ? Chciałam znaleźć jakąś prace, ale w sumie potrzebowałabym prace tylko na lipiec, bo później chce się już uczyć. Natomiast mogę się wreszcie oddać prowadzeniu bloga. Więc zapraszam częściej =)

23 komentarze:

  1. Znam to skądś :D przed maturą uczyłam się bardzo
    dużo a i tak przypuszczam że nie poszło mi najlepiej.
    Nie martw się nie zdanymi egzaminami. Wyniki
    które przyjdą na pewno będą dobre :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci samych 100%, przyjemnej pracy na wakacje i duuuużo czasu :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę tutaj częściej wpadała! Obyś znalazła jakąś fajną pracę!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku zaczynam studia i boję się sesji jak nie wiem. Co studiujesz?

    >> beauty beast << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to jest :( po prostu się przeuczyłaś :( ale dasz rade!
    Zapraszam http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, szkoda, że brakło Ci tego 1%! Mam nadzieję, że znajdziesz tę pracę na lipiec :) oby wyniki drugiego egzaminu były takie, abyś była zadowolona :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że na razie nie mam takich problemów. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje są z górki, ale widzę, że nie u każdego :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :) przedłużyłam termin wysyłania prac!
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  9. A może wyolbrzymiasz i zdałaś :D
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje, wszystko z czasem się ułoży :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie tego uczucia kiedy do 5 ze sprawdzianu brakuje mi 1 pinkta hahahahah :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuzo szczescia! - na pewno sie przyda; )
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, przykro mi, ale wiesz, na egzaminach świat się nie kończy. Ja na przykład nie zdałam matematyki na maturze i wątpię, że zdam ją w sierpniu.. :/
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz rade :) Masz trochę czasu więc spokojnie się przygotujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najgorzej kiedy tak niewiele brakuje... życze powodzenia na poprawce!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro mi, że nie zdałaś i egzaminy nie poszły Ci najlepiej, ale może zaliczysz poprawki bardzo dobrym wynikiem :)
    Życzę powodzenia!
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oj nie przejmuj się;(

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Następnym razem się uda, będzie dobrze, postaraj się na poprawce :) Obserwuje i zapraszam do siebie i liczę na to samo :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)