wtorek, 28 lipca 2015

hej hej wakacje ! ^.^

Cześć !
Wreszcie jestem już po kilku dniowych wakacjach w Jastrzębiej Górze nad ukochanym morzem. Ostatni raz nad morzem byłam kiedy miałam około 8 lat, więc zbyt dużo nie pamiętam z tamtych wakacji. Później jeździłam tylko w góry. Nienawidzę gór pod względem wycieczkowym, nic tylko się na nich męczę, żaden to dla mnie odpoczynek, bądź radość z spędzania wolnego czasu. Morze to co innego, pomimo tego, że nie wiele pamiętałam i tak cały czas czułam tą miłość do wody i piasku ! Jak tylko tam przyjechałam musiałam wejść do morza, tak też uczyniłam. Cudownie ! wprost nie możliwe jest opisanie tego uczucia w moim sercu. Wariacja ! *.* Jak się też podczas plażowania okazało, nie wyrosłam z zabaw w piasku ;) Jako porządna plażowiczka wybudowałam swój zamek ;P Oczywiście pocztówki wysłałam już pierwszego dnia dla najbliższych przyjaciół Pana M, Pani S oraz Pana P. Kupiłam im jeszcze po małej drobnostce, dosypując do nich odrobinkę piasku i po 3 muszelki, które zbierałam nad brzegiem Bałtyku. Te małe prezenciki podarowałam dziś zaraz po przyjeździe Pani S oraz Panu P. Z Panem M spotykam się dopiero w czwartek. Podczas wyjazdu, zaliczyliśmy także spontaniczną wycieczkę do Sopotu. Chciałam zobaczyć molo. Muszę przyznać szczerze, że wyobrażałam sobie je trochę dłuższe, ale i tak jestem z tego wypadu zadowolona. A teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć mojego autorstwa. 
















44 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, cieszę się że wyjazd nad morze okazał się udany :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie, najbardziej podoba mi się ta mewa w locie.
    Propsy dla Ciebie że udało ci się uchwycić taki moment ;)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wyjazd się udał :) Piękne zdjęcia, jednak mi najbardziej podoba się to drugie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nad morze też zawsze jeżdżę do Jastrzębiej Góry :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mi się tęskni za tym naszym morzem haha ;) śliczne zdjęcia

    obserwuję i liczę na rewanż izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także tego roku planuje pojechać nad może, jednak do Ustroni Morskich. Szkoda byłoby spędzić całe wakacje w domu. Kocham morze pomimo tego, że byłam tam tylko raz. Co do gór równiez nie narzekam, ponieważ mieszkam w kotlinie otoczonej górami i jestem przyzwyczajona do tego pięknego klimatu. ogólnie uwielbiam sport, także wszystkie wycieczki górskie są dla mnie tylko i wyłącznie przyjemnością. Cieszę się, że miło spędziłaś wakacje. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam morza i oceany.. Nad Polskim morzem jeszcze nigdy nie byłam ;c
    Fajnie że miło spędziłaś czas, masz co wspominać! :)

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mne w poście? Serdeczenie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia !

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, i zgadzam się z poprzednimi komentatorami, ta mewa w locie jest najlepsza ♥

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu, ja nad morzem nigdy nie byłam.
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię wyjazdy nad morze, chociaż w górach ostatnio bywam zdecydowanie częściej. nad morze jednak z Krakowa ciut dalej jest niż w góry, poza tym, mnie akurat dobrze się w nich wypoczywa, nawet jeśli sporo po nich wędrujemy. :)
    a zdjęcia bardzo ładne, aż trochę zatęskniłam za naszym Bałtykiem. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie wole spędzać czas nad morzem :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, uwielbiam morze :) W tym roku jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się pojechać chociaż na weekend :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się że się udało :) Mam nadzieję że miałaś fajny czas :) Ja uwielbiam kolekcjonować (nie wiem czy dobrze napisałam) muszeli :) Mam ich chyba z 20 :)
    miłego dnia :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia. :)) Fajnie, że Ci się podobało.
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A, i ładne masz imię :) (wybacz za spam)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Blog!

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy, każdy pozytywny komentarz i obserwacja nas motywuje. W każdym razie, zapraszamy do czytania :)
    Obserwuję, jak możesz, też poprosze :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny blog !
    Obserwacja ? Jeżeli się zgodzisz napisz u mnie ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne ujęcia! Ładnie ukazane lato :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog! Naprawdę mi się podoba ;)

    Zapraszam do nas, świeży blog, komentarze i obserwacje motywują nas do dalszej pracy:)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne widoki:)

    Poklikasz linki u mnie?:) ważne, prosze :*
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :*
    >mój blog KLIK<
    Mogę liczyc na kilka kliknięć od Ciebie w linki? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nad morze jeżdżę rok w rok od 10 lat, ale i tak już nie mogę się doczekać na mój wrześniowy wyjazd.

    Druga edycja wakacyjnego konkursu, zapraszam. Jeśli brałaś udział w pierwszej edycji - masz dodatkowy los :))) >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, szkoda tylko, że takie male :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wypadu nad morze, chociaż sama wolę góry to nad morze być z chęcią pojechała! Śliczne zdjęcia! <3

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://postanowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Po przeczytaniu posta mogę powiedzieć, że bardzo się różnimy, bo ja właśnie kocham góry jako alternatywę na wycieczkę. Za to spędzanie czasu nad morzem, czy jeziorem jest dla mnie straszną nudą :P Ale jak kto lubi;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia ;) www.just-kuba.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia, tylko trochę małe ;P
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ;) - MÓJ BLOG - kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zostały pomniejszone na potrzeby bloga, oryginalnie są zrobione w dużym formacie ;)

      Usuń
  29. wow, zdjęcia są naprawdę świetne !

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam morze :) W Jastrzębiej Górze byłam już kilka razy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, mogę wiedzieć jaki aparat używasz?
    http://cn-internet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepsze zdjęcie to to z Lampionem i to tuż pod nim. Są po prostu genialne!
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :*
    Zapraszam ---> http://nyciak.blogspot.com/
    Obs za obs ? jeżeli tak to napisz mi a na pewno się zrewanżuję :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    \ ZAPRASZAM TEŻ NA FANPAGE - KLIK
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia :)
    obserwuje i licze na rewanż :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zdjęcia pozdrawiam wpadnij do mnie http://nikolatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)