piątek, 10 lipca 2015

Inspiracje ! proszę

Cześć !
Czuję ostatnio pragnienie spróbowania czegoś nowego ! Sama nie wiem czego, ale wiem, że muszę wprowadzić jakąś zmianę w swoim życiu. Aktualnie rano przepisuję notatki z wersji papierowej na elektroniczną, ponieważ są to pożyczone notatki. Nikt z naszej grupy nie był wstanie czegokolwiek zapisać na tych zajęciach, babka mówi tak maksymalnie zawile i trudnym słonikiem oczywiście po niemiecku, że naprawdę szkoda gadać. Podzieliłam się z dziewczynami z uczelni, żeby było mniej, każda wzięła 4 strony. Akurat mnie trafiły się takie gdzie laska pisała w zeszycie w kratkę, zero odstępów, na ksero oczywiście odbiło się równie dokładnie pismo jak i krata, wszystko się zlewa, ale staram się nie narzekać, raczej cieszyć się, że mam jakiekolwiek notatki. Biorę się w garść i odczytuję powoli. Chcę to zrobić jak najszybciej i mieć z głowy. Niestety widzę, że jeszcze się pomęczę, zostało mi jeszcze dosyć sporo a później jeszcze tłumaczenie. Mimo tego popołudniowy czas chciałabym poświęcić na robienie czegoś nowego, ciekawego i inspirującego.Niestety na razie siedzę popołudniami u babci na kanapie... Do babci mam przez podwórko, dlatego od dziecka obiady jem u babci a później siedzę u niej z mamą, czasami też z tatą, aż do godziny koło 18. Posiedzimy popijając kawę, rozmawiamy zerkając w TV i później do domu. Nie mówię, że mi to nie pasuje, ale dzień w dzień to staje się dobijające szczególnie w wakacje, poza nimi zawsze wezmę notatki i sobie je czytam. Z drugiej strony jeśli pójdę do domu to będę sama siedziała najprawdopodobniej przed komputerem i to też do kitu. Na szczęście za parę dni wraca mój przyjaciel Pan M z wyjazdu, zaliczymy jakieś spacery i może wpadniemy na jakieś ciekawe i oryginalne pomysły. Czekam również na Wasze ciekawe, oryginalne pomysły spędzania czasu w wakacje ?

32 komentarze:

  1. Świetne! Przeglądam Twojego bloga i jestem zachwycona! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://liittleblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe i oryginalne? Ja raczej nie umiem nic takiego wymyślić. Jedynie co robię to zdjęcia, posty na bloga oraz wychodzenie ze znajomymi i rodziną :) za niedługo pasuje iść do pracy i wakacje się skończą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak się czujesz :)
    Ja uwielbiam czytać książki ! Bardzo polecam :)
    Lubię też również jeżdzić na roweżę, więc również polecam :)
    Lubię twojego bloga :) Zapraszam do siebie :)
    http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pomysł na wakacje jest dziwny. Zamierzam przerobić większość podręczników do 3 klasy gim, aby w roku szkolnym nie sprawiały mi większych trudności.
    + jazda konna.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To masz ręce pełne roboty :) Niestety, im sie jest starszym, tym większe kłody ma sie rzucane pod nogi- tu zawiłe tłumaczenia. Mam nadzieje, ze spokojnie dasz sobie z tym radę. A taka monotonia może nudzić, ale tez jest to pewien sposób spędzano czasu. Może choćby jakaś mała zmiana pomoże? Ja np. lubie chodzić na spacery, czytać, rysować, by spędzić ten letni czas cos robiąc, ale przy tym nabierając energii
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam zumbę i ciekawą książkę lub film na wieczór
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wycieczki rowerowe albo rolki? Pikniki ze znajomymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, nie zazdroszczę.
    Życzę Ci z całego serca powodzenia!
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz :) obserwuje :)
    http://modishness-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem dobra w wymyślaniu czegoś ciekawego i oryginalnego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. super piszesz :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm właściwie ta sama nie wiwm, ale chcialabym zacząć chodzić na tance :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często gdzieś wychodzę. Czasem z dziadkiem siedzę na ławce na dworze i z nim rozmawiam najczęściej o jego dzieciństwie, bo bardzo mnie to ciekawi :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dużo do robienia a i tak odczuwam znużenie. Biegam, ćwiczę, rozciągam się do szpagatu, czytam, śpiewam, gram na gitarze, rysuję, maluję, uczę się japońskiego-może też wypróbuj coś z tej listy? ;P

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo blisko do babci,ja w sumie też nie narzekam,że mam daleko,bo mam kilka domów dalej Babcie, a mimo to nie spędzam jakoś dużo czasu u niej:)
    Może weź rower i wybierz się na przejażdżkę z rodzicami, jeśli masz zwierzaka wyjdź z nim na spacer, pooglądaj filmy lub seriale,albo poczytaj książki:)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię czytać Twojego bloga ;)
    A moje plany to wyjścia ze znajomymi, woodstock, może kajaki i morze, pozwiedzam pewnie jakieś polskie miasta. Miłego wieczoru!

    Nowy post, zapraszam :)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem jak to jest popadać w rutynę, a najgorsze jest przesiedzieć przed telewizorem całe wakacje. Na szczęście ja znalazłam swój sposób na zejście z kanapy. Kupiłam sobie rolki i codziennie po południu z koleżanką jeżdżę na pobliskim boisku, a że nie umiem jeździć to jest kupa śmiechu :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chodze na silownie, czytam ksiazki i ogladam seriale <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas w szkole to nauczyciel tak szybko mówił, że połowa nie miała notatki,bo nie nadążyła
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam taką "strategię", że po prostu mówię sobie, że pragnę odpocząć w te wakacje.A prawda jest taka, że są jeszcze lepsze niż sprzed roku, kiedy to planowałam je co do minuty. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do Liebster Blog Award.
    http://ckropka.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, ale uczciwie przyznam, że brałam już w tym udział kiedyś na innym blogu i tyle mi wystarczy ;P
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  22. Jejku ja nienawidze przepisywać notatek, masakra ;/ współczuje ale trzymam kciuki, że dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Może gdzieś na strzeżone kąpielisko? Jakaś wycieczka rowerowa? Albo po prostu piknik, spotkanie ze znajomymi? ;)
    Jeśli masz blisko do jakiś miast to też warto zwiedzić i zobaczyć na internecie co ciekawego tam może być. Ja tak zawsze robię
    Ciekawie piszesz, więc oczywiście zaobserwowałam :*
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety nie jestem zbyt kreatywna i nie mam fajnych pomysłu na wakacje ;/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany czasem są potrzebne i wychodzą na lepsze. Mam dużo planów, ale pewnie część nie wypali.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja oglądam seriale, alle wiekszosc czasu spedzam z przyjaciółkami :) www.maciooszka.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja oglądam serialem, czasami ćwiczę , również spędzam dużo czasu z przyjaciółmi :)
    Mogłabyś poklikać? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://suzeers.blogspot.com/2015/07/dresslink.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. jak najwięcej czasu z przyjaciółmi! po wakacjach nie bedzie na to zbyt wiele czasu, więc teraz trzeba go dobrze wykorzystać. w ramach zabijania nudy pisze na blogu, oglądam seriale i czytam książki na co w roku szkolnym/akademickim też nie mam czasu... :D także jakieś tam pomysły na ten czas są! :D
    pozdrawiam,

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. to chociaż pospaceruj, bo lato Ci ucieknie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się Twój blog życzę powodzenia :) będę tutaj często wpadać, dodałam do obserwowanych.

    Zapraszamy do nas: http://anvicta.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie mam planow, stawiam na spontan :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://twoimioczami.blogspot.com/ :)
    obserwuje!:P

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)