środa, 22 lipca 2015

Priorytetem jest rozmowa

Hej !
Ostatnio w mediach przewija się temat Ewy Farny, która ostatnimi czasy troszeczkę nabrała na wadze. Na koncercie radia zet i dwójki przez koszulkę jaką ubrała pokazała, że nie przejmuje się tym. Troszkę nad tym myślałam. Zaznaczę, że ja mam jeszcze więcej kilogramów niż ona i może rozumiem ten temat trochę jakby od tej drugiej strony. Denerwuje mnie to, bo przecież ona ma dobrze śpiewać, a nie wiem jak to ma się do jej figury, przecież nie jest modelką czy aktorką. No taaak ! Jest osobą publiczną = musi wyglądać jak wieszak ? W dzisiejszych czasach już tak jest, że szczuplejsi i ładniejsi ludzie mają łatwiej w życiu. Ludzie odbierają ich jako tych z pozytywnymi cechami oraz niejednokrotnie myślą, że mają wyższe wykształcenie niż jest w rzeczywistości. Nie powinniśmy oceniać ludzi jak książki po okładce, ale nawet jeśli znasz to przysłowie... to ile razy oceniłeś/łaś kogoś po ciuchach, wyglądzie ? Sama przyznam, że nie raz mi się to przydarzyło, i wiecie co, nie raz się "sparzyłam". Osobiście nie chciałam i nie chce być oceniana przez kogoś po wyglądzie, choć wiem że często tak jest. To świat i najnowsze trendy uczą nas, nie raz złych wzorów traktowania innych ludzi.
Pamiętajcie, żeby z nowo poznanym człowiekiem porozmawiać, bliżej poznać nim go skreślicie, ponieważ jego waga, ubrania, włosy lub twarz nie zawsze wyrażają to co jest naprawdę w jego głowie i sercu.

Zapraszam serdecznie na mój fanpage na facebook-u, lajkując go będziecie zawsze na bieżąco !
Fanpage <----- clik ;P  lub u góry po prawej stronie macie Likebox-a dla ułatwienia sprawy ;P

40 komentarzy:

  1. Poruszyłaś naprawdę dobry temat ! ponieważ mi samej wiele razy zdarza oceniać kogoś po ich wyglądzie .Niestety teraz każdy od razu to ocenia po wyglądzie i chyba nic z tym nie poradzimy. Jedynie sami możemy się zmienić ale i tak zdarzą się osoby co nas będą oceniać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za lajka, też polajkowałam twój fanpage :)
    też widziałam zdjęcie Ewy Farny i to straszne jak ludzie ja zaatakowali :(

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo prawdy ale nie da się walczyć z naturą każdy z poczatku patrzy na wygląd, na zewnątrz potem dopiero sprawdzamy prawdziwe oblicze :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam każdego celebrytę mam gdzieś. Często nie wiem jak się jakiś aktor nazywa albo jak wygląda wykonawca mojej ulubionej piosenki dopóki nie obejrzę teledysku.
    Oceniania po pozorach nigdy nie wyeliminujemy. W każdej epoce są kanony piękna utożsamiane z charakterem. Pierwsze wrażenie zawsze było bardzo ważne, także wtedy gdy ja poznaję człowieka. Zazwyczaj wystarczą mi dwie/trzy minuty by się na kimś poznać w tym wymienienie kilku słów, a w praktyce wyszło, że bardzo rzadko się mylę. Zawsze jesteśmy oceniani przez innych. Na każdym kroku, najważniejsze jest to jak na to zareagujemy my sami.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!
    I would be happy if u will check myGIVEAWAY /KLIK/.
    Follow for follow? Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się nad tym zastanawiałam :) Nikogo nie powinna obchodzić jej figura, bo ona ma dobrze śpiewać. Adele jest przykładem takiej piosenkarki, ale niestety jest w mniejszości ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ludzie oceniają po wyglądzie. Nie jest to cecha, którą powinniśmy się chwalić, aczkolwiek tak już jest. Sama nieraz już tak zrobiłam i tak jak Ty, często popełniłam przy tym błąd. Obecnie wiem, żeby nie oceniać po wyglądzie (choć wciąż mi się to zdarza), a najpierw poznać człowieka i jego charakter. Bardzo ciekawy post :)
    Blog dodaję do obserwowanych i jeśli spodoba Ci się u mnie to również zapraszam do obserwacji :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. O Ewie zawsze jest głośno, ale słyszałam (nie wiem czy potwierdzone, ale bardzo możliwe) że miała anoreksje, lub coś podobnego. Po terapii dziewczyny często przybierają na wadze, nawet troszeczkę za bardzo. Jest tam taka jedna z terapii, coś takiego: zawsze jesteś piękna bez względu ile ważysz. Dlatego, dla mnie to normalne że ona przytyła. Ale mimo hejterów, jest to modne, pokazywanie światu że kocha się swój wygląd i nie wstydzi się tego. W niedalekiej przeszłości było głośno o Pink z tego powodu. Uważam że jest to dobra idea. Ale nie ocenianie ludzi po wyglądzie jest bardzo trudne. Po tuszy nie wolno oceniać człowieka, po wzroście też nie, po kolorze skóry... itd, ale czasami zachowanie tej osoby (nawet jeśli jest tylko przechodniem) zmusza do czegoś innego. No i wiadomo, trzeba pamiętać, że Twój wygląd nie powinien niszczyć Twojego zdrowia.
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ludzie zbyt dużą uwagę przywiązują do wyglądu. Owszem, jest ważny. Ale bardziej liczy się to jacy jesteśmy i nasze czyny, a nie to jak wyglądamy.

    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam też o tym i widziałam jej zdjęcie w tej koszulce, fajnie że ma dystans do siebie :) Ale nie mów, proszę, o wyglądaniu jak "wieszak". Od zawsze mam niedowagę, jestem baaardzo szczupła i mogę jeść wszystko, a nie tyję. Nigdy nie miałam z tego powodu kompleksów, ale wiem jak inne dziewczyny podobne do mnie przeżywają, gdy ktoś nazywa je anorektyczkami, szkieletorami, wieszakami... Jeśli nie chcesz być oceniana po wyglądzie, to sama też tego nie rób, bo osoby szczupłe też nie zawsze są takie z ich wyboru. Zawsze będziemy oceniać innych po wyglądzie, no bo inaczej się nie da przy pierwszym wrażeniu. Nie widać jaki ktoś ma charakter. Jeśli podejdzie do Ciebie mężczyzna w łachmanach, to na pewno nie pomyślisz, że może to bogaty biznesmen w przebraniu :) I nie ma w tym nic złego, o ile zdajemy sobie sprawę z tego, że pierwsze wrażenie nie zawsze jest tym prawdziwym. Chociaż akurat nie odnosiłabym tego do kwestii wagowych, bo w sumie czy ktoś waży 40 kg czy 80, to raczej nie wpływa to na to, czy zrobi na nas dobre czy złe wrażenie (przynajmniej w moim przypadku) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko jest nie oceniać ludzi po okładce, jednakże trzeba starać się tego nie robić by wyjść z nawyku :D fakt - szczuplejsze i ładniejsze osoby mają łatwiej, ale nie zawsze wychodzi im to na lepsze.

    xoxo // http://laideurx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, nie można człowieka oceniać po okładce, bo gdy ją otworzymy zobaczymy ,,treść'' duszy tej osoby, to jaka jest, czego sie boi, z czym walczy. Musimy pamiętać, że tak naprawdę każdy człowiek może nas czegoś nauczyć i my możemy też to uczynić względem innych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie! Ale to już takie przyzwyczajenie ludzi, że gruby to znaczy gorszy..

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami ie rozumiem tej nagonki na "sławne osoby". Niech sobie wyglądają jak chcą. Nie każdy musi być patykiem. Co do Ewy to podoba mi się jej podejście,widać,że ma do tego dystans. Pozdrawiam cieplutko i w wolej chwili zapraszam http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, jestem początkująca :)
    Mogłabyś ocenić mojego bloga?
    zapraszam! ;)
    http://blooondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wiele racji w tym co napisałaś! Również nie rozumiem tego, iż w dzisiejszych czasach większość z nas ocenia wszystkich przez pryzmat tego, jak się prezentują - jak wyglądają, w co się ubierają itp. Ale w końcu, chyba nie w tym rzecz?! :/
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardziej dużo racji :) ja często ubierając się po mojemu czyli na emo bo tak czuje się najlepiej byłam z góry posądzana nawet o szatanizm a jestem osoba wierzącą :( ale przyzwyczaiłam się. A co do wagi to my mamy sie czuć dobrze w swoim ciele, ja też chuda nie jestem i uwielbiam jak ktoś zwraca mi uwagę że czarny nie wyszczupla więc po co go noszę (podobno wyszczupla granatowy).

    http://anvicta.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie nie ważne ile się waży zawsze to ten sam człowiek

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  19. super :) zapraszam do mnie http://olivjebyoliwia.blogspot.com/ :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z twoim postem. Każdy człowiek jest człowiekiem, nawet jeśli ma nadwagę, jest innej orientacji lub odcieniu skóry. Bardzo pouczający post.
    Może wspólna obserwacja? Ja już. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog !!! Zapraszam ; flarri.blogspot.com
    Ty to masz głowę pełną pomysłów ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wieloma aspektami tej wypowiedzi się zgadzam oprócz jednego - oceniania po ubraniu. Nie mówię tutaj, by oceniać po tym, czy ubrania były drogie, markowe itd., ale jednak strój dużo mówi o osobie, która go nosi. O jej fantazji, kreatywności, dbałości o siebie (można ubierać się tanio, a zawsze wyglądać w tym schludnie i ładnie). Oczywiście, nie są to podstawowe cechy np. przy uznawaniu kogoś za przyjaciela, jednak pozwalają na wstępie wyrobić sobie jakieś zdanie.
    Co do "nadprogramowych" kilogramów... Sama mam ich kilka i twierdzę, ze problem nie leży w nich, a w podejściu do samego siebie. Dlatego też założyłam bloga ze stylizacjami dla dziewczyn plus size - zapraszam :) http://pallmathesecond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja!
    Zgadzam się z Tobą :-)
    pozdrawiam
    (http://katzebemol.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej info tutaj.. http://popiel-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! nie można oceniać człowieka po wyglądzie.Przykre jest to że w dzisiejszych czasach praktycznie każdy jest tak oceniany :( Znam Ewkę osobiście i dziewczyna ma naprawdę duży dystans do tego i prawidłowo ;)


    Zapraszamy do nas http://stegofashion.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie lubię szkieletów. Ani to piersi nie ma ani pupy ;p
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nienawidzę bezpodstawnego krytykowania ludzi. Nigdy nie zrozumiem jak można tak robić.
    Dobrze, że poruszyłaś ten temat, może coś w końcu dotrze do niektórych osób.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest teraz kult chudych osób i dlatego każdy grubszy obrywa, a najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ludzie za duzo czasu spedzaja na ocenianiu po pozorach
    Ewe kocham od zawsze
    od kiedy była chudym patyczakiem
    to, że przybrała na wadze nie zmieni tego, jak duzy ma talent
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. masz świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj daj znac w komentarzu a ja odwdziecze sie od razu na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. masz świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj daj znac w komentarzu a ja odwdziecze sie od razu na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie, że o "jakości" człowieka nie decyduje jego waga, jednak nie wiem, czy w przypadku Farny można mówić o "krągłych genach", bo Ewa naprawdę strasznie szybko przytyła, co jest zwyczajnie niezdrowe i może po prostu wynikać z jej nadmiernego obżarstwa. Tyle.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ludzie czasami niewiedzą co mówią :) Ona też ma uczucia ale nie w tym rzech ona ma świetny głosy i znów nie najgorzej wygląda :) Na świeci jest wiele takich osób i im nic nie mówią ! To jest chore w tych czasach ludzie przejmują się tylko wyglądem a nie tym co w środku.
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z Tobą. Ewa śpiewa, nie jest modelką. Więc nie rozumiem ludzi, którzy przyczepiają się do jej wyglądu..

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też się z Tobą zgadzam. Ludzie niestety często oceniają ludzi po tym jak wyglądają.
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia
    Oserwuje liczę na to samo.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie powiem, masz wiele racji :) Mnie osobiście irytuje podobne ocenianie ludzi (i książek). Niejednokrotnie przeciętnie wyglądająca okładka skrywała bogate wnętrze. Tak też jest w przypadku wielu ludzi, choć zdarzają się również wyjątki ;)
    Pozdrawiam,
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)