sobota, 18 lipca 2015

W tym wieku ? ;0

Cześć !
Męczy mnie ostatnio jedna myśl, z którą nic nie potrafię zrobić. Mianowicie wyjeżdżam na wakacje z rodzicami i babcią. Mam 20 lat i jednak czuję się z tym dziwnie, z drugiej zaś strony nie będę siedziała sama w domu. Moi znajomi mają drugie połówki, bądź kumpli z którymi mogą jechać chociaż na kilka dni, a ja ? A ja nie i zaczyna mi to doskwierać. Mój najlepszy przyjaciel Pan M wrócił nie dawno z mega wakacji, naprawdę z opowiadań i ze zdjęć świetnie to wyglądało. Najpierw zaliczył Paryż, później Barcelonę, później Majorkę. Wiadomo, że na takie wakacje bym z nim nie pojechała, bo on pracuję więc ma na to pieniądze ja na razie muszę się uporać ze studiami. Chodziło mi raczej o 3-5 dni gdzieś nie daleko z paczką przyjaciół, albo chociaż na jeden dzień np: Kraków, Wrocław lub Warszawa. Nawet to nie było mi jeszcze dane. Mam wrażenie, że oni nie chcą ze mną  gdziekolwiek jechać, boją się, że będę za wolna dla ich tępa ? Sama nie wiem, ale trochę mi przykro z tego powodu. Szczególnie, że ostatnio Pan M jechał na wycieczkę do Warszawy z koleżanką, którą notorycznie obgaduje, że ciągle jest niezadowolona i nie potrafi się zdecydować na cokolwiek. Nagle kiedy ja mu proponuję wycieczkę do Wawy, on mi mówi, że jedzie z nią. Nie pierwszy raz zaistniała taka sytuacja...

Zapraszam serdecznie na mój fanpage na facebook-u, lajkując go będziecie zawsze na bieżąco !
Fanpage <---- klik =)   lub u góry po prawej stronie macie Likebox-a dla ułatwienia sprawy ;P

32 komentarze:

  1. Dzieki za odwiedziny! Interesujacy blog, dodaje do obserwowanych.

    Zapraszam do obserwowania i polubienia fanpage na facebooku. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadążam. Kim jest tak na serio ten Pan M dla Ciebie? Pomiędzy wierszami czytam, że jesteś w nim zakochana, lub to Twój bliski przyjaciel.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko moim przyjacielem, znamy się od dziecka.

      Usuń
  3. Ja raczej nie byłam ze znajomymi na jakieś dłuższej
    wycieczce, bo niestety wszyscy organizują się strasznie
    mozolnie. Jedynie mój chłopak potrafi się zebrać i ruszyć
    gdzieś ze mną tyłek. Ja chętnie podróżowałabym z rodzicami
    ale mają cechy moich przyjaciół :3 jak sójki za morze...
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, jeszcze gdzieś pojedziesz! Pan M to na pewno nie jest twój jedyny przyjaciel, więc weź sprawy w swoje ręce i zabierz kogoś innego :)


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wyjeżdżać na wakacje z rodziną, ma się ją tylko jedną i dobrze jest mieć z nimi dobre wspomnienia. My z rodziną, czasami, bardzo czasami, wybieramy się na jednodniowe wycieczki, to do zoo czasem na kopce, nad rzekę. Wszystko zależy od taty ;) Są to ludzie którzy Cię kochają, i na pewno chcą spędzać z tobą czas. ;)
    Pozdrawiam i obserwuję, i polubię dobrze mieć na tablicy FB coś fajnego.
    Jestem tu pierwszy raz i nie przeczytałam wszystkiego: Dlaczego właśnie Estera, to twoje prawdziwe imię. Przyznam że święta Estera jest bardzo interesującą osobą, ale czy to od niej?
    Pozdrawiam
    Randaksela


    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wakacje z rodziną to nic złego :) Od czasu do czasu naprawdę warto. Co do przyjaciela może powinnaś zapytać go dlaczego tak postąpił? ;) Powinien być szczery. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim wypadku większość wyjazdów wypada równie kiepsko. Ciężko znaleźć kogoś, kto zbierze się bez zbędnego gadania i gdzieś pojedzie, albo chociaż się spotka (nawet z tym bywają problemy). To rzeczywiście trochę przykre, kiedy Ty się chętnie angażujesz, a inni nie.
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjazd z rodziną może się okazać super , przecież możesz na nim spotkać również fajnych rówieśników i spędzić z nimi miło czas :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej znajomych! Spędź wakacje najlepiej jak potrafisz. Wyjedź z rodziną, czemu nie? To nie wstyd, a przecież nie musisz się ich trzymać 24/h :)

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy jeszcze sporo wakacji, wiec napewno uda ci sie kogos zmowic i pojechac na kilka dni.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale Cie rozumiem... Ostatnio moi znajomi też nie mają dla mnie czasu, albo po prostu mnie olewają xd Jeżdżą, spotykają się beze mnie, trochę przykro, ale nie przyciągnę ich do siebie na siłę :)
    Obserwuję!
    Zapraszam: Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się tym! Wakacje z rodziną to skarb! Moim zdaniem, nikt nigdy nie powinien zapominać o swojej rodzinie, a nawet i spędzić z nimi parę chwil. Właśnie jeśli do Ciebie taka chwila nadeszła, to nie zmarnuj jej! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjazdy z rodziną zawsze są dobre, nie ważne ile się ma lat :D
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam raczej wielu przyjaciół, a dla tzw. znajomych jestem tylko głupiutką dziecinną dziewczyną lubiącą gry komputerowe. Nie wiedzą kim naprawdę jestem i mi to odpowiada. W przeciwieństwie do nich nie piję alkoholu tylko po to żeby urwał mi się film. A na wspólnych wypadach widziałam już dość. W skrócie 99% osób, które znam to debile w moich oczach. Więc ja się nie przejmuję tym, że większość czasu wakacji spędzam z rodzicami. Przeciwnie. Wyjeżdżam w ciekawe miejsca i poznaję fajne osoby.
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ludzie w tych czasach tacy są i naprawdę ciężko ich zrozumieć, wiem jak sie czujesz :) Ciężko jest jak patrzy się na innych którzy jeżdżą gdzieś razem a ty nie masz z kim, bo nikt nie ma czasu dla nas...
    może wspólna obserwacja? :> daj znać u mnie
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze, nie myśl, że nie potrafisz nic zrobić. Przecież prowadzisz tego bloga, działasz coś, w coś wierzysz. Co do paczki znajomych, powiem Ci, że moja się powoli rozpada, a szkoda, bo tacy ludzie są skarbem. Chodź gdzieś może, bywaj. Co do Pana M. i jego koleżaneczki [ :) ] to zobaczysz po prostu czy jest prawdziwy, czas pokaże, a w sumie to już Ci pokazuje...

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przekreślaj swoich wakacji tak od razu! Jeszcze wiele może się zmienić. Nawet wakacje w domu mogą być naprawdę super! Co do wyjazdu z rodziną- ja bym pojechała, jednak nie jestem Tobą i decyzja należy do Ciebie. A Pan M. no cóż... zobaczysz i sama ocenisz, czy jest Twoim przyjacielem czy nie. Ale moim zdaniem zachował się trochę dziwnie i nie fair. To, że inni- jak piszesz- mają drugie połówki, a ty nie.... To tylko kwestia czasu. Po prostu nie znalazłaś nikogo odpowiedniego. Nic na przymus. Mam nadzieję, że przeczytałaś mój komentarz. Obserwuję i zostaję na dłużej! Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm kurczę głupia sytuacja. Może spróbuj poszukać stron na których umawiasz się z ludźmi w danym mieście. Moja znajoma z czegoś takiego skorzystała i poznała nowych ludzi :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam 20 lat i spędzam wakacje głównie w domu z rodzicami. W trakcie roku akademickiego mieszkam z chłopakiem, ale teraz od wyjechał do pracy i nie ma dla mnie zbyt wiele czasu. Nie mam też wielu znajomych, bo poświęcam wiele czasu na naukę. Także nie jesteś sama z takim sposobem spędzania wakacji.:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz u mnie, dołaczam do obserwujących!:)

      Usuń
  20. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wakacje z rodziną to nic złego. Zazdroszczę ci że gdzieś wyjeżdżasz bo ja będę siedzieć w domu.
    Moi znajomi to imprezują bez przerwy, chyba jestem jedną z niewielu osób z klasy które zamiast pić i palić woli czytać książki. Takie osoby to ostatnio chyba rzadkość.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem Ciebie, sama mam takiego przyjaciela jak Pan M. I podobnie dużo gadał na jedną koleżankę, a potem jeździł z nią na wycieczki rowerowe..
    Zapraszam; http://mejkap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post:) Czy mogłabyś poklikać w ostatnim poście, byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/2015/07/wishlista-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawde Ci zazdroszcze ze mozesz pojechac na wakacje z rodzina ;)
    Glowa do gory ! Obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam 20 lat i lubie jezdzic z rodzina na wakacje do tej pory. Mimo ze mam chlopaka i sobie z nim tez jezdze, to z rodzicami tez lubie sobie choc raz w roku gdzies pojechac! Jest fun. a ty pogadaj po prostu ze znajomym albo sama wyjedz z propozycja wspolnego wyjazdu :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog!
    Nominuję Cię do LBA. Szczegóły tutaj: http://aleksandrabloguje.blogspot.com/2015/07/lba-nominacja-czyli-ja-o-samej-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, jest to dla mnie wyróżnienie, natomiast już kiedyś brałam w tym udział (niestety na innym blogu) i myślę że raz wystarczy ;)

      Usuń
  28. Na fejsbuku jest grupa podróżnik/podróżniczka poszukiwani, którzy szukają kompana do podróży :P , zazwyczaj takie osoby jeżdżą stopem, mają nocleg u różnych osób, więc wychodzi to tanio, fajna sprawa :) ale moim zdaniem wakacje z rodziną też są spoko. Ja lubię wyjeżdżać z moimi rodzicami, problem w tym, że oni już nie chcą ze mną jeździć :P dlatego mi z kolei zostają znajomi. :P Ostatni raz byłam z rodzicami na wakacjach rok temu, kiedy też miałam 20 lat i było bardzo fajnie!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    https://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)