środa, 19 sierpnia 2015

Śnij słodko

Cześć !
Czy śniliście kiedyś tak bardzo, że myśleliście że to naprawdę się dzieje. Kiedy są to koszmary to cieszymy się, że jednak nie dzieje się to na jawie. Natomiast, gdy nasza senna wyobraź płata nam figle, które chcielibyśmy przeżyć, a jedynie po pewnym czasie się budzimy czujemy się dosyć dziwnie. Nie wiem czy wszyscy tak mają, ale ja czuję wtedy z jednej strony smutek a z drugiej taką złość i nie moc, jest to naprawdę dziwne uczucie które trudno dokładnie sprecyzować. Wiele snów umyka nam z biegiem czasu, nawet niektóre po kilku minutach po przebudzeniu. Ja jednak pamiętam jeden z moich znów dosyć szczególnie, bowiem śnił mi się chłopak, którego nie znam, ale skoro mogą nam się śnic osoby, które już kiedyś widzieliśmy to drogą dedukcji sądzę, że może po prostu widziałam go na ulicy. Przechodząc do setna, fabuła tego snu polegała na tym, że on mnie pocałował i tak to się całowaliśmy przez cały sen aż do mojego przebudzenia. Kiedy się obudziłam, sama nie wiedziałam czy to mi się przytrafiło czy to sen. Niestety był to tak piękny sen, ale jedynie sen... Pamiętam go do dziś, myślę sobie, że przeżyłam tak bardzo ten sen, ponieważ nigdy nie miałam chłopaka, a przecież każda młoda dziewczyna chce być kochana przez jakiegoś chłopaka. Przebrnęło to przeze mnie mentalnie i duchowo, rzadko się tak zdarza, ale w tamtym dniu długo myślałam o nim. Zdecydowanie częściej zdarzają mi się takie dziwne sny kiedy to łączy się temat seriali, internetu, moich przyjaciół z rodziną, muszę przyznać, że czasami po przebudzeniu po czymś takim zastanawiam się jak mój mózg to ze sobą pozlepiał wychodzą bardzo komiczne i śmiesznie nie raz sny. A wy często śnicie ? Przeżywacie swoje sny mentalnie lub duchowo ? Zapadł w Waszej pamięci jakiś wyjątkowy sen ?

Serdecznie zapraszam na mój Fanpage !!! KLIK ! :P

33 komentarze:

  1. Sny sa rzeczywiście dziwne... Ja mam mężą, którego bardzo kocham, nie myślę o innych mężczyznach, a przytrafiają mi się sny, że na przykład darzę uczuciem kogoś innego :) Strasznie dziwne :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w dzisiejszym poście u mnie ?
    Z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy przyśni mi się coś fajnego i w najlepszym momencie się obudzę, albo ktoś(coś) mnie obudzi, to albo próbuję jeszcze raz zasnąć, mając nadzieję, że dokończę historię, albo z tą samą myślą powracam w następną noc.
    Kiedyś miałam podobny sen do twojego. A jeszcze niedawno śnił mi się koszmar związany z serialem PLL. Obudziłam się z szybko walącym sercem i na pewno tego sny nie chciałabym powtórzyć.

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/idz-do-przodu-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny wpis. Nigdy nie przyszło mi na myśl, by pisac o czyms podobnym. Mi bardzo rzadko śnią się sny, a jeżeli już, to po przebudzeniu pamiętam tylko mało istotne fakty :P Przebłyski. Pozdrawiam :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też tak mam i również czuję przedewszystkim ogromny smutek. Ja pamiętam jeden jedyny sen, bo resztę własnie zapominam. Śnił mi się naprawdę dawno, bo ponad 5-6 lat temu.
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem mam takie sny, które wydają się rzeczywistością, a w najlepszym momencie się budzę :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo często dziwne nawet w pewnym stopniu często prorocze sny.
    Przerażam tym samą siebie..
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Często mam tak jakby sny na jawie i zawsze w najlepszym momencie się budzę, a czasem w najgorszym.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo często śnie bardzo realistycznie i zwykle śnią mi się wtedy te złe rzeczy ;/

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post! Co noc mam różnorodne i ciekawe sny :)
    Obserwuję!
    Zapraszam na nowy post, będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej w postaci obserwacji :*

    StyleeCaroline - (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na prowadzenie bloga, post ciekawy :)
    Obserwuję i liczę na to samo
    http://olalyzinskaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sny potrafią być wspaniałe ale i koszmarne, i na dodatek takie realistyczne :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ciekawy post, fajnie się czyta :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam strasznie dziwne sny.. Ale najbardziej boję się paraliżu sennego. To jest okropne..

    Zapraszam na nowy post! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również śnił się chłopak którego nie znałam i fabuła była podobna do twojej. I szczerze gdzieś w głębi myślę, że kiedyś spotkam go na prawdę ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje sny bardzo czesto sie sprawdzaja i czasem mnie to przeraza ;)
    Swietny post ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Meeeeega pomysł ;>
    Zapraszam do obserwacji http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kiedyś cały czas śnił mi się ten sam facet i nie wiem do tej pory kto to jest.
    Już dawno nie miałam miłego snu.
    Warto Cię obserwować ;)

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sny, które wydają się realne ;D. Czasami mam wrażenie, że jestem w takim śnie myśleć samodzielnie, decydować gdzie idę, co robię ;).
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwykle mam dziwne sny. Niestety często to są koszmary. Akurat dziszaj byłam szczęstliwa, kiedy obudziłam się i zrozumiałam, że to wszystko było tylko snem :(

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdarza mi się mieć sny tak realne że wydają mi się prawdziwe, zwłaszcza te kiedy spełniają się w nich moje marzenia takie jak spotkanie swojego idola. To właśnie te zapadają szczególnie w pamieć.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo często po obudzeniu wydaje mi się , że o czymś śniłam jednak nie mogę sobie przypomnieć całego snu, mam tak jakby przebłyski.Najczeciej śnią mi się bliskie osoby i znajomi.

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tutaj kolejny raz, więc pora zaobserwować, skoro ciągle mnie tu coś sciąga. ;)) Zapraszam do mnie ponownie i dziękuję za wizytę. ;)
    ellipsisoflife.blogspot.com

    A co do posta. ;) Wiele razy miałam tak głęboki sen. Wielokrotnie chciałam by była to prawda i wielokrotnie cieszyłam się i budziłam z ulgą, że był to sen. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zazwyczaj szybko zapominam o swoich snach . Jeżeli już jakieś pamiętam to są to niestety same koszmary, które śnią mi się ostatnio przez cały czas . Co do postu, to bardzo ciekawy . Nie spotkałam się jeszcze z postem dotyczącym snów ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tak czasem, mam takie sny, które czasem są aż za realne;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. czasem mi się coś sni i myśle na drugi dzien ze to prawda i tak się stało :D Mój blog - twoimioczami

    OdpowiedzUsuń
  29. Najstarszy sen jaki pamietam to coś o prześladowcy jak w Słodkich Kłamstewkach(serial) że byłam jedną z dziewczyn i mialam sie dowiedziec kim jest A
    anonym-madia.blogspot.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak, czasami ma się takie sny. Budząc się rano, zastanawiam się czy to się zdarzyło na prawdę czy nie.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)