sobota, 1 sierpnia 2015

wspomnienia jak bumerang

Hej !
Zastanawiam się jak długo można za kimś tęsknić ? Nie rozmawiam z Panem D, (o którym był już post jeśli ktoś nie czytał to zapraszam ---> tutaj kliknij) już dobre 10 miesięcy a wciąż czasami tęsknie za tymi dniami, kiedy tak cudnie nam się rozmawiało i śmiało. Nawet jeśli wtedy ja łudziłam się, a on zwyczajnie mnie wykorzystywał. Oczywiście nikomu z moich bliskich znajomych staram się już o nim nie mówić, wiem co by powiedzieli. "Daj sobie wreszcie spokój ! Ile można !" Tyle, że ja to wiem, ale przychodzą momenty, w których to wraca, jak bumerang. Tak samo jest z Panem A (post ---> Tutaj kliknij), natomiast z nim nie rozmawiam już ponad 1,5 roku. Mimo, że dostałam wiele komentarzy, aby napisać, spróbować, wyciągnąć rękę. Ja jednak nie dałam rady tego zrobić. Zbierałam się do tego, ale odbijałam się między różnymi myślami. jakby od gumowych ścian. To bardzo trudne, boje się reakcji, nie wiem jaki jest teraz jak się zmienił, czy nie wyśmiałby mnie, albo zbluzgał i odprawił z kwitkiem...
Oprócz tych wspomnień, które chwilami strasznie mnie dręczą, czuję często pustkę. Mam przyjaciół, i to kochanych, spotkamy się, śmiejemy, wygłupiamy. Są jednak takie dni, w których oni spotykają się z innymi przyjaciółmi, każdy z innymi. To jest ten moment, w którym sobie myślę: Pan M ma przyjaciół z uczelni, pracy i paru z dawnych lat szkolnych, Pani S i Pan P (są parą) mają też różnych przyjaciół z pracy, uczelni i z młodzieńczych lat, a ja ? odcięłam się od Pana D i Pana A, już nie wspomnę o Pani S oraz Pani A, bo spotykaliśmy się tylko na urodzinach i nawet ze sobą nie pisaliśmy, od razu było wiadomo, że to daleko nie "pojedzie". Z drugiej strony wiem, że z Panem D dalej nie miało by to przyszłości, natomiast z Panem A sama jestem sobie winna :/. Do tego jeszcze Pani P, moja najlepsza przyjaciółka przez ostatnie lata. Niestety Panią P skończył się również, piękny, szalony, różowy świat przyjaźni. Odkąd ma pracę i chłopaka jest uchwytna jedynie na faceboook-u. O kawie i pogaduchach można zapomnieć, nawet zmieniły nam się nie co charaktery. Brakuje mi kogoś takiego kto był by dla mnie a ja dla niego. Pokrewieństwo dusz, kto by wysłuchał i poradził, i kto by chciał, żebym to ja słuchała i radziła.


Zapraszam serdecznie na mój fanpage na facebook-u, lajkując go będziecie zawsze na bieżąco !
Fanpage <----- clik ;P  lub u góry po prawej stronie macie Likebox-a dla ułatwienia sprawy ;P

23 komentarze:

  1. o kurde, wspaniałe :D masz talent do pisania ^^

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wygląd bloga, świetny post czekam na zdjęcia :) powodzenia i pozdrawiam :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm...ja też nie czuję, żebym miała przy sb osobę, która zawsze mnie wysłucha i doradzi. Mam koleżanki, jednak, tak jak i Tw otoczenie, każda z nich ma inne grono z którym spotyka się regularnie. Ja zostałam skazana na potępienie :3. I przejmuje się tym czasem, zależy od dnia, dzis jednak jestem nastawiona pozytywnie i wydaje mi się, że jeśli ten gość nie odezwał się do cb 1,5 roku z własnej woli to trochę dziwny jest :P
    czasem warto wziąć sprawy w swoje ręce i otworzyć się, powiedzieć wszystko o czym się myślało tak długi czas, bo nakumulowane emocje bardzo przytłaczają ;)
    3mam kciuki za pozytywne rozwiązanie tych spraw ♥
    +co powiesz na wzajemną obserwację? ja już zaczęłam ;)
    buźka :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, dawne przyjaźnie się kończą, nowe obowiązki, inne szkoły. Zdaję sobie sprawę, że o przyjaźń trzeba walczyć, ale jak widzę zaangażowanie tylko ze swojej strony to odpuszczam. Jak masz wątpliwości to może faktycznie lepiej nie pisać do pana A.

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno znajdziesz kogoś takiego kto Cię wysłucha, pomoże w każdej chwili. W dodatku masz bloga i Twoi czytelnicy zawsze Cię wysłuchają. To nie to samo co prawdziwy przyjaciel (którego na pewno znajdziesz) ale... Jednak coś. Ja również tęsknie za kimś, kto tak naprawdę cały czas jest przy mnie. Tęsknię za dawną wersją tego kogoś. Teraz nawet nie rozmawiamy. Wcześniej było lepiej. Moim zdaniem i tak powinnaś spróbować odnowić waszą znajomość z Panem A. Co z tego, że 'odprawi Cię z kwitkiem' ? Jeśliby tak było samo przekonałabyś się, że nie warto za nim tęsknić. Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog i wpaniała notka :D
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś był dla nas ważny to chyba można tęsknić i całe życie albo wspominać jakieś momenty, ktore były fajne

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :) Może obs za obs ? Ja już obserwuję :*
    http://beautyindropswater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby złych wspomnień było jak najmniej trzeba przeżyć nowe piękne chwile :)

    http://anvicta.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio ta tęsknota przewija się również u mnie - niestety. Bardzo mi przykro, że nie masz w tej chwili takiej bardzo bliskiej osoby, której możesz bezwarunkowo zaufać, ale zyczę Ci tego z całego serca.
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może nie będę typowo optymistyczna ale ludzie odchodzą
    i nie da się tego zatrzymać. Sama obserwuję to bo akurat przeżywam
    okres który nazywam pieszczotliwie dorastanie. Skończyłam szkołę i szukam
    pracy, razem z moim niewiele starszym chłopakiem buduję nasz wspólny dom,
    chcę się usamodzielnić, myślę o przyszłości, marzę o ślubie i gdzieś w tym wszystkim gubię znajomych, którzy też mają na głowie sprawy podobne do mnie.
    Ciężko mi z myślą że nie jest już tak jak w czasie szkoły, że zawsze mam dla każdego czas, teraz mój czas zajmują obowiązki i chłopak, a nie zabawa i spotkania. Może za bardzo się rozpisałam ale cel był słuszny- wszystko kiedyś gdzieś odpłynie i rozmaże się. Zdałam sobie z tego sprawę gdy moja najlepsza przyjaciółka wbiła mi scyzoryk pod żebro, oczywiście w przenośni. Moja rada jest może nie zbyt oryginalna, ale może pomocna. Musisz chodź na chwilę odsunąć się od wszystkich starych wspomnień i otworzyć serduszko na nowe znajomości. To ze coś się kończy, jak wspomniałam, nie oznacza że nic innego nie może się zacząć. Przyjaźnie i miłości to coś co zawsze będzie gdzieś blisko nas, w końcu na świecie jest tyle ludzi że nie wyobrażam sobie nawet innej możliwości. Rozumiem cię doskonale, gdy mówisz że doskwiera ci fakt, ze nie masz komu się wyżalić. Rozumiem to bo ja też jestem kobietą, też mam emocje i tak samo jak każdy inny człowiek mam potrzebę rozmowy. Wiem że internet nie jest tym samym co rozmowa przy kawie w kawiarni czy w domu, ale jeżeli zechcesz porozmawiać o problemach, o błahostkach albo zwyczajnie od tak... sama lubię porozmawiać, popisać, wiec jeżeli tylko zechcesz nie krępuj się ;) z doświadczenia wiem że każda rozmowa poprawia samopoczucie ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do spraw miłosnych niestety nie mogę nic na ten temat napisać, bo mimo że mam już 19 lat, to nie miałam takiego "oficjalnego" chłopaka, z którym szła bym na spacer czy na randkę... zawsze był jakiś kolega, przyjaciel i kończyło się urwaniem znajomości. Chyba nie jestem stworzona do miłości, nie ogarniam tego tematu :D
    A co do przyjaciół to mi cię szkoda, bo ja akurat mam przyjaciółki, ale kiedyś ich nie miałam i pamiętam tą pustkę :/
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post i śliczne zdjęcia! Na pewno zostanę tu na dłużej ! Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie na blogu w kom.
    Jeśli klikniesz w banner mogę się odwdzięczyć tym samym Klik- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. stara miłość nie rdzewieje , zawsze ta tęsknota w nas tkwi
    genialny blog!
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się, jak najprędzej zapominać o tych złych chwilach w moim życiu :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny blog !
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mam osoby która mnie zawsze wysłucha, której mogę zaufać.
    Kiedyś była nią mama, ale teraz to.. sama nie wiem.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. popieram Sandrusia ^^^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie co popierasz ? Mam wrażenie, że nie przeczytałaś nawet jednego zdania w tym poście oprócz tytułu i zależy Ci jedynie na tym poklikaniu ;/

      Usuń
  19. Staraj się zapomnieć o złych chwilach w Twoim życiu i z czasem znajdziesz kogoś kto będzie przy Tobie, kto Cię wysłucha i spędzi z Tobą czas :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście mam przyjaciół, na których zawsze mogę liczyć. Mam nadzieję, że ty również niedługo znajdziesz osobę, której będziesz mogła się wygadać :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwujemy ? Ja już :*
    http://beautyindropswater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna notka !
    zapraszam na mojego bloga blooondyna.blogspot.com
    zapraszam też do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)