wtorek, 15 września 2015

Krytyka mnie nie dotyka

Cześć !
Od najmłodszych lat byłam osobą o bardziej okrągłych kształtach, tak mi też zostało, nigdy się nie odchudzałam, nie próbowałam tych "czarodziejskich diet". Ogólnie muszę powiedzieć, że ja jem normalnie śniadanie, obiad, kolacja (opcjonalnie) i to nie są moim zdaniem jakieś niebotyczne ilości, jak niektórzy myślą patrząc na mnie. Muszę jednak przyznać, że jestem strasznym łasuchem, ale jakoś nie potrafię sobie odmówić słodyczy. Takim sposobem od dziecka jak możecie się tego domyślać byłam wyśmiewana i poniżana w gronie rówieśników. Nie mogę powiedzieć, że nie miałam przyjaciół, ale jednak zawsze znalazł się ktoś z uszczypliwymi wyzwiskami. Jakoś sobie z tym radziłam, mam silny charakter a te docinki jeszcze go wzmacniały. Na dodatek moje cechy osobowości są dosyć odważne, pomimo nadwagi nie miałam nigdy problemu z wyróżnianiem się strojem lub fryzurą. Do dziś nie mam problemu z robieniem sobie zdjęć, od czasu do czasu chodzę na sesje zdjęciowe z przyjaciółmi, a moje najlepsze według mnie zdjęcia wiszą na ścianie w formie napisu HOPE. Często także wystaje poza szereg w różnych dziedzinach, nie należę do tych cichych myszek. Kiedy byłam mała zawsze wyrywałam się do różnych projektów, a jak tylko zbliżał się apel w szkole to zgłaszałam się do największej ilości tekstu, bo czemu nie ;) Teraz już jestem bardziej powściągliwa przez różne doświadczenia życiowe, ale nie oznacza to że moja odwaga zmalała. Na pewno teraz czuję więcej stresu niż jak parę lat temu, wtedy myślałam sobie: Stres ? a co to takiego ? Teraz wiele razy przed wystąpieniem lub egzaminem czuję stres objawia się klasycznie bezsenność i ból brzucha. Myślę, że to dlatego, że podczas dorastania człowiek nabywa takiego wstydu i pewnego dystansu do innych ludzi. Łączą się z tym także moje wady np: szybciej mówię niż myślę i jestem niecierpliwa, ale wady ma każdy, próbuję oczywiście nad nimi pracować. Wiem, że bycie otyłym to nic zdrowego, ale to nie oznaka, żeby zrównywać takich ludzi z ziemią i obrażać ich.  Uważam, że to nie postura ani szata człowieka, mówi o kimś najwięcej tylko to co pokazuję w rozmowie z innymi ludźmi, jakich słów używa, jaką kulturę zachowuję i jaką wiedzę posiada. Niestety w dzisiejszych czasach ludzie puszyści często są skreślani pochopnie, nie  zważając na ich umiejętności.
Staram zawsze czuć i znać swoją wartość, więc kiedy ktoś mnie obraża nie zwracam na to uwagi wiem że to nie ma sensu, ignorancja takiego zachowania jest najlepszym sposobem.
A jakie wy macie zdanie na ten temat ?

15 komentarzy:

  1. ja też się obżeram i chudnę, coś jest nie tak xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem osobą o silnym charakterze, nie daję sobą manipulować itd. Moim zdaniem osoby wyśmiewające się z innych same mają jakieś kompleksy, i zwracając uwagę na niedoskonałości innych ludzi, starają się zamaskować swoje prawdziwe uczucia. Najważniejsze to ignorować takie zachowania i po prostu: być mądrzejszym, uśmiechać się do ludzi, iśc do przodu. ;**
    Obserwuję, będę zaglądać i komentować. Nie ukrywam, że liczę na rewanż. ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś źle w szkole nie miałam, ale też byłam wyśmiewana, tylko że w drugą stronę - bo jestem chuda, anorektyczka, płaska, brzydka, pryszcze itp :D
    Większość docinków miałam w czterech literach, ale jednak niektóre bolały. Nie wiem czy jestem silna psychicznie, mam nadzieję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy kto krytykuje innych powinien popatrzyć na siebie nikt nie jest idealny. Ja tez nie raz mialam że to duże czolo że jestem chuda. Trzeba skupić się na sobie ignorowac to widocznie ktos nie ma swojego zycia tylko musi sie zajmowac naszym :)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że ignorowanie takiego zachowania to jednak najlepszy sposób :)
    nie warto pokazywać że to Cię rusza czy coś bo ludzi to bardziej nakręca :)
    Masz być sobą i Ty masz się czuć dobrze taką jaka jesteś :)
    Innym nic do tego :)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze super post:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas, byłybyśmy bardzo wdzięczne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie napisane. Tyle przekazu w sumie nie długim tekście.
    Niestety nie każdy ma silny charakter :(
    teraz mam taką sytuacje w klasie, że moja dobra koleżanka z klasy narzekała, że waży trochę za dużo..lecz to nie była prawda. Po wakacjach gdy ją zobaczyłam trochę się zdziwiłam. Schudła i to bardzo i nie ma dość.
    Otyłość nie jest przeszkodą do niczego. Nie wszyscy do wiedzą. Nie wszyscy rozumieją.
    Obserwuje :)

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry obraz mojego życia ;)
    Ja jednak czasami ćwiczę i próbuję, wszystko i tak na nic, najbardziej wkurza mnie to że inni twierdzą , że to jest takie proste żeby schudnąć albo takie proste żeby przytyć dla ludzi którzy są strasznie szczupli.

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post. Zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Ja całe szczęście nie mam takich ludzi w klasie. A w szkole mało kto mnie zna.

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zachowania są prymitywne ale niestety częste w naszym społeczństwie
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze jest znać swoją wartość i po prostu lubić samego siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wiem co czujesz. Zawsze znalazł się ktoś taki kto nie mógł się powtrzymać i powiedzieć coś o mnie. Dlatego kilka lat temu zaczęłam inny tryb życia. Jestem teraz bardziej pewna siebie i zdecydowanie nie pozwole sie z siebie smiać

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli Ci to nie przeszkadza to dlaczego kogoś innego to ma obchodzić, trochę nie rozumiem takich ludzi, którzy krytykują kogoś za wygląd. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super, oby tak dalej :) przecież na świecie nie może być samych szczupłych i fit osób, najważniejsze jest to jaki człowiek jest wewnątrz a wygląd nie ma znaczenia, trzeba pokochać siebie a inni pokochają Ciebie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)