sobota, 6 maja 2017

Szacunek dla wszystkich !

Siemka
Mam chwilkę czasu przed wyjściem na imprezę do mojego przyjaciela Pana M. Na szczęście w tym roku bawimy się u niego w domu wśród paczki, a nie w pubie bądź klubie. Jestem pozytywnie nastawiona. Kupiliśmy mu voucher na tatuaż, problem w tym, że wczoraj na imprezie z pracy też dostał voucher na tatuaż xdd Trochę głupio no ale tak wyszło nie zrobiliśmy tego specjalnie. A może się ucieszy i zrobi sobie dwie dziary.
W czwartek mam mega trudne kolokwium i jestem szczerze wystraszona i przejęta. Nie wiem za co się zabrać czy uczyć się wzorów czy rozwiązywać zadania. Miałam korki ale ta babeczka ledwo sama coś czai :/ Trzymajcie kciuki !
Co do mojej przyjaciółki Pani P ostatnio zauważam, że jest ona bardzo przewrażliwiona. Ostatnio posłałam jej śmiejącą się buźkę, to musiałam się tłumaczyć przez godzinę, że nie śmieje się z niej i tego co zamówiła (bo chodziło o paczkę) tylko z tego jak to ujęła. I tak ze wszystkim. Paranoja !

Ostatnio spotkałam mnie dosyć nie przyjemna sytuacja, kiedy to w autobusie 3 facetów nie koniecznie najmłodszych w bardzo brzydki sposób obgadywali puszyste kobiety, no i kiedy ja się napatoczyłam to też usłyszałam co nie co, ale oczywiście udawałam, że hmm nie słyszę i nie widzę. Nie będę cytować tego tutaj, ponieważ trochę mi wstyd pisać takie rzeczy. Jedno jest pewne, to że jestem gruba to nie jest zdrowe i może piękne, ale jak każdemu człowiekowi należy mi się szacunek. Ja też nie weszłam do autobusu i nie zaczęłam się śmiać, że owi panowie piją piwo w środku dnia, w miejscu publicznym i również nie byli zbyt urodziwi ani szczupli szczególnie ten, który miał najwięcej do powiedzenia. A jakie wy macie na ten temat zdanie ?




1 komentarz:

  1. (ale się wkurzyłam... walnęłam długi piękny komentarz i nagle mi się coś odświeżyło -.-)
    to teraz w skrócie - za kolokwium 3mam kciuki, pokaż im tam :DD. Co do koleżanki to może ma gorsze, nie każdego dnia nadaje się nawet z najbliższymi na tych samych falach :).
    A co do panów to... wydaje mi się, że swoje kompleksy próbują ukryć pod obelgami. Zawsze tak jest, że gdy komuś można wiele zarzucić i ta osoba jest na to głucha to wszystkie oszczerstwa jakie można powiedzieć na jej temat, mówi na temat innych. Tak jakby robiąc łańcuszek xd. Słowa bolą, ale każdy jest na swój sposób piękny i jedni śmieją się z rudych, inni z grubych, a inni z chudych. No świat jest okrutny, ale to nie są głębokie słowa, co najwyżej wypowiedziane po to by mieć o czym pogadać. Dlatego nie ma co się nimi przejmować, ludzie myślący nie podchodzą do ludzi z takimi etykietami. To tylko ujma dla tych panów.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ ! ! !
1.Dziękuje za każdy komentarz oparty na wcześniejszym przeczytaniu posta ;P
2.Odwdzięczę się wkrótce, natomiast nie reaguję na komentarze typu świetny blog, bardzo ładnie piszesz itd :D
3. Wymienię się obserwacją, ale jeśli zaczniesz i dasz mi o tym znać w komentarzu.
4.Jeśli piszesz, że obserwujesz... to obserwuj, to łatwo sprawdzić ;)
5.Nie biorę udziału w LBA oraz w różnych tagach ;)
PS Mam nadzieje, że komentując przeczytałaś /łeś cały post a obserwacja będzie polegała na czytaniu mojego bloga a nie na dodaniu kolejnego do kolekcji :)